Dodatek węglowy - podstawowe informacje
Informacje dot. składania wniosków o dodatek węglowy
Jakie informacje potrzebuję do złożenia wniosku?
- imiona i nazwiska osób wchodzących w skład gospodarstwa domowego,
- numery PESEL osób wchodzących w skład gospodarstwa domowego,
- (w przypadku gdy osoba nie posiada numeru PESEL: seria i numer dokumentu tożsamości),
- numer konta oraz imię i nazwisko właściciela rachunku,
- tylko w przypadku gdy wniosku nie składa właściciel/zarządca budynku: oświadczenie właściciela/zarządcy budynku o zgłoszeniu źródła ogrzewania do CEEB, ze wskazaniem źródeł ogrzewania dla zajmowanego przez wnioskodawcę lokalu/budynku (wzór oświadczenia).
Gdzie można złożyć wniosek?
- od 22 sierpnia: w budynku Centrum Kultury w Śmiglu, ul. Kościuszki 20 (wejście A)
- godziny przyjęć: poniedziałek 8:00-16:00, wtorek-piątek 7:00-15:00 (w dniach 22-26 sierpnia br. od 7:00 do 17:00),
- przez EPUAP na adres /opssmigiel/skrytka, w tym przypadku profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym należy należy podpisać załączony wniosek
- pocztą tradycyjną na adres Ośrodka Pomocy Społecznej w Śmiglu, ul. Kościańska 1, 64-030 Śmigiel.
Skąd pobrać wniosek?
- Formularz papierowy - od 22 sierpnia - Urząd Miejski Śmigla, Ośrodek Pomocy Społecznej, punkt przyjmowania wniosków w Centrum Kultury,
- Formularz do samodzielnego wydruku:
Do kiedy złożyć wniosek?
Wnioski przyjmowane będą do 30 listopada 2022 r.
Kiedy i jak wniosek zostanie rozpatrzony?
Wniosek zostanie rozpatrzony w terminie 30 dni. Dodatek zostanie wypłacony na wskazany we wniosku numer konta.
Informacja o rozpatrzeniu wniosku zostanie wysłana na wskazany adres e-mail.
Dodatek węglowy w gminie Śmigiel jest realizowany przez Ośrodek Pomocy Społecznej.
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numerami telefonu: 65 518 09 69 lub 65 518 69 32.


Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!